امیر کمیجانی

| MIT | ICT| Online Ads | Web Branding |

| MIT | ICT| Online Ads | Web Branding |

امیر کمیجانی

* فناوری اطلاعات و ارتباطات
* کسب و کارهای نوپا ( استارت آپ )
* طبیعت و محیط زیست
* حیات وحش
* بکرگردی
و ...

شعر و ادب

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ

چند روز پیش صبح تو رادیو یکی از گویندگان خوش ذوق قطعه شعری رو خوند که من رو فرو برد تو خاطراتم ، شما هم بخونید


آسمان چشم او آینه کیست / آن که چون آینه با من روبرو بود

درد و نفرین درد و نفرین بر سفر باد / سرنوشت این جدایی دست او بود

گریه مکن که سرنوشت / گر مرا از تو جدا کرد

عاقبت دلهای ما را / با غم هم آشنا کرد

چهره اش آینه کیست / آنکه با من روبرو بود

درد و نفرین بر سفر / این گناه از دست او بود

ای شکسته خاطر من / روزگارت شادمان باد

ای درخت پرگل من / نو بهارت ارغوان باد

ای دلت خورشید خندان

سینه تاریک من / سنگ قبر آرزو بود

آنچه کردی با دل من / قصهُ سنگ و سبو بود

من گلی پژمرده بودم / گر تو را صد رنگ و بو بود

ای دلت خورشید خندان

سینه تاریک من / سنگ قبر آرزو بود




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
امیر کمیجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی