امیر کمیجانی

| MIT | ICT| Online Ads | Web Branding |

| MIT | ICT| Online Ads | Web Branding |

امیر کمیجانی

* فناوری اطلاعات و ارتباطات
* کسب و کارهای نوپا ( استارت آپ )
* طبیعت و محیط زیست
* حیات وحش
* بکرگردی
و ...

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تبلیغات تراز اول و تغییر دهنده ( تجربیات کاملا شخصی )


هدف از تبلیغات و ارائه مشخصات و شناسنامه محصولات و خدمات قابل ارائه توسط شما به دایره هدف خواهد بود و بدیهی است که با نیل به این هدف شما نیز به مقصود خود رسیده اید.


تبلیغات تراز اول بی شک همان هدفی است که با جذب و هدایت بینندگان و گروه هدف شما را یاری خواهد داد ، ولی تبلیغات امروزه اکثراً اینگونه نیست !!!

فرار از شبکه های تبلیغاتی بی شمار تصویری ، وجود صفحات تبلیغاتی پاپ آپ در فضای مجازی و دیگر شیوه های تبلیغاتی به عقیده بنده (( مخرب )) توسط بینندگان مورد توجه قرار نگرفته و صد البته در کوتاه ترین زمان ممکن فرد را وادار به فرار از این محیط تبلیغاتی اجباری و به بیان بهتر باری به هر جهت خواهد نمود.


تبلیغات تراز اول بیانگر تمامی ویژگی های محصول و خدمات شماست به گونه ای که فرد در ارتباطی دوسویه و تعاملی احساس نیاز و دریافت آن محصول و خدمات را در خود حس کند. تولید اینکونه تبلیغات تصویری و یا استفاده از ویژگی های منحصر به فرد یک تصویر جهت معرفی می تواند در ایجاد این ارتباط کمک نموده و با تولید به اصطلاح انرژی گرم و مثبت ، تأثیر گذار واقع گردد.


فقط تبلیغ مهم نیست ، استفاده از شیوه های نوین در تبلیغات و استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه تمامی نیازهای شما برای ارتباط مطمئن و پایدار با گروه هدف را مرتفع خواهد ساخت.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۵
امیر کمیجانی