امیر کمیجانی

| MIT | ICT| Online Ads | Web Branding |

| MIT | ICT| Online Ads | Web Branding |

امیر کمیجانی

* فناوری اطلاعات و ارتباطات
* کسب و کارهای نوپا ( استارت آپ )
* طبیعت و محیط زیست
* حیات وحش
* بکرگردی
و ...

تبلیغات تراز اول

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

تبلیغات تراز اول و تغییر دهنده ( تجربیات کاملا شخصی )


هدف از تبلیغات و ارائه مشخصات و شناسنامه محصولات و خدمات قابل ارائه توسط شما به دایره هدف خواهد بود و بدیهی است که با نیل به این هدف شما نیز به مقصود خود رسیده اید.


تبلیغات تراز اول بی شک همان هدفی است که با جذب و هدایت بینندگان و گروه هدف شما را یاری خواهد داد ، ولی تبلیغات امروزه اکثراً اینگونه نیست !!!

فرار از شبکه های تبلیغاتی بی شمار تصویری ، وجود صفحات تبلیغاتی پاپ آپ در فضای مجازی و دیگر شیوه های تبلیغاتی به عقیده بنده (( مخرب )) توسط بینندگان مورد توجه قرار نگرفته و صد البته در کوتاه ترین زمان ممکن فرد را وادار به فرار از این محیط تبلیغاتی اجباری و به بیان بهتر باری به هر جهت خواهد نمود.


تبلیغات تراز اول بیانگر تمامی ویژگی های محصول و خدمات شماست به گونه ای که فرد در ارتباطی دوسویه و تعاملی احساس نیاز و دریافت آن محصول و خدمات را در خود حس کند. تولید اینکونه تبلیغات تصویری و یا استفاده از ویژگی های منحصر به فرد یک تصویر جهت معرفی می تواند در ایجاد این ارتباط کمک نموده و با تولید به اصطلاح انرژی گرم و مثبت ، تأثیر گذار واقع گردد.


فقط تبلیغ مهم نیست ، استفاده از شیوه های نوین در تبلیغات و استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه تمامی نیازهای شما برای ارتباط مطمئن و پایدار با گروه هدف را مرتفع خواهد ساخت.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی